Tema: Re: Lietuvos dienraščių lyderis, BL
Autorius: nknzn
Data: 2011-05-29 21:48:46
Kad transliacijos nežiūri, tai toks įspūdis susidaro. Pradžioje parodė lentą, kad visi su superminkštomis, o tik klounas, (kurį teisėjai "skriaudžia" dėl to, kad jis įdegęs, o maldonado su massa kvailiai) su minkštomis. Mūsų komentarotiai kažku po kelių ratų atsigavo ir choru nustebę rėkti pradėjo, ana pas tą geltonos padangos, WAW, stebūklas.