Tema: Re: Karas keliuose III (arba kilnusis keliu erelis), link
Autorius: eex
Data: 2011-05-23 17:10:01
tokiu atveju kiekvienam reiktu alkotesteri turet.
na is vakaro isgeriau 4 butelius alaus. tai ryte bus kazkas ar ne? tos 0,4
promiles tam ir duotos, kad zmoniu organizmai labai ivairus. galbut kitas po
tu paciu 4buteliu alaus net ir po dvieju dienu ipus 0,1 promiles.

"fkt"  parašė naujienų news:ird8es$3gd$1@trimpas.omnitel.net...

kurie ieško visokių o jei o jei, aiškiai ne kefyrą ir girą geria prieš
sėsdami už vairo.