Tema: Re: Karas keliuose III (arba kilnusis keliu erelis), link
Autorius: DViL
Data: 2011-05-23 14:34:02
Taip, manau daug kas mokinasi ne tik is svetimu klaidu:)

Kai mane mokino vairuoti tevai - butent mokino prognozuoti situacija
keliuose, pasakojo apie miega uz vairo, pasakojo apie tukstanti kitu svarbiu
smulkmenu. O dabar auto mokykluose pasakoja apie miega uz vairo?:) Cia ne
retorinis, cia realus klausimas, laikiau vairavimo mokykla pries 11 metu.