Tema: Re: Ginklo isigijimas (legalus)
Autorius: Tomas
Data: 2011-05-22 14:49:02
prie ko cia kaubojus? parasiau zmoniskai, kad keitesi istatymai etc., ne
vistiek saukia, o matosi, kad nieko nezino.
kantrybe nebegaline.
gerai ar negerai daves reik klaust pas adresatus, siaip todel ginklo
praktiskai nenesioju. man tai daugiau pomegis, turiu silpnybe preWWI
ginklams. bet reiketu - panaudociau.
neseniai buvo atvejis kai diedukas sratiniu isilauzeli apsaude. ka, gal irgi
kaubojus?

"Sharkius"  wrote in message news:iraroa$vlf$1@trimpas.omnitel.net...

"Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message
> taip ir sakiau, kad nieko neprikomentuosi.
> siuo momentu belike 3 koviniai ginklai. kaip reikia laikyti rankose
> pamokyciau.
> bus reikalas - persausiu maroza.

Kaubojus.... esi bent i snuki kamnors per paskutinius 10 metu, gerai
daves?:)