Tema: Re: Ginklo isigijimas (legalus)
Autorius: markatas
Data: 2011-05-21 23:44:55
Taip yra. Vienu atveju tenka dekoti Grineviciutei, nes tik jos deka
straipsnis pasikeite i butinaja ginti ir zmogus buvo isteisintas. O su
komisaru teko bendrauti po apkausos, kai apsaude mano klienta su tikslu
atimti masina (pasirodo jau ir taip LT buna). Auga jaunoji banditu karta ...
Nors ta pati ir kruva pazistamu prokuroru sake, kad istatymas vis dar
nedraugiskas besiginanciojo atzvilgiu. Uztenka, kad uzpuolantysis tures gera
advokata ir sh busi iki kaklo

markatas