Tema: Re: praktikos egzas
Autorius: Ogis
Data: 2010-11-08 13:23:31
Pritariu.

Tik pas mumi kaip tik reikdavo laikyt, tai anie įsigudrindavo
kažkokį tech aptarnavimą padaryt, po kurio vairas nesukėsi.

Bet vistiek, kaip kad pasakyta, baika tadum buvo. Ale va. Vairuoja liaudis iš tų laikų.

Nelabai jaučiu kad šiuometinis pisinėjimasis kaip nors geriau paruošia žalius vairuotojus.
Kas moka vairuot tas moka, kas nemoka to ir neišmokina. Galiu klysti.