Tema: Re: praktikos egzas
Autorius: Fanas
Data: 2010-11-07 17:11:37
Jeigu kuras - 1-2 kartos dujos, tai kuras paduodamas visada. O stabdzius apkraut kartais neblogai visai, nes pvz. man naudojantis istisai pavaromis, po 1 metu teko atiduot masina suportu pravalymui ir t.t. nes galima sakyt uzrudijo :) Nors kaip kas sako, kad stabdziai - japonu silpna vieta.
"edgis" <edgis@edgis.lt> wrote in message news:ib66iv$ogp$1@trimpas.omnitel.net...
> kiek pamenu laisva pavara kuras visvien yra paduodamas i cilindrus, o 
> stabdant pavara nepaduodamas(cut off rezimas) ir stabdziai maziau 
> apkraunami...
> 
> 
> "aurys" <aurys@splius.lt> wrote in message 
> news:ib5v3e$j7g$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki.
>> Po diskusijos su viena neseniai laikiusia praktikos egza ("B" kategorija) 
>> iskilo tokiu klausimeliu:
>> 1. Vaziuojant aiksteleje atbulomis (na ten garazai, parkavimasis ir t.t.) 
>> galima ziuret ne per soninius veidrodzius? Senais "gerais" rusu laikais, 
>> kiek pamenu rekomendacijos budavo ziuret per tarpa tarp vairuotojo ir 
>> keleivio sedyniu..., o kaip kazin dabar? Leidziamas toks budas (gal dabar 
>> viena ranka sukint baranka nebegalima?) ar butinai reik tik veidrodziais 
>> soniniais naudotis?
>> 2. Kaip su priartejimais prie sankryzu ar kitu objektu, prie kuriu matai 
>> kad garantuotai turesi stot? Tuscia pavara is anksto galima naudot ar 
>> ekonomija px, ir reik viska ant pavaros laikyt iki paskutinio judesiuko?
>>
>> Aciu uz komentarus.
>> 
>