Tema: Re: offtopic biski
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-10-21 22:49:40
Negaliu diskutuot, nes kazkaip neteko susidurti su shio populiaraus epiteto lingvistiniais - istoriniais tyrimais. Nes imam koki nors organa svarbesni. Širdingas žmogus, galvotas bachuras, auksines rankos. Vis kazkaip su svarbiais objektais siejamos teigiamos asociacijos. Bybys bent jau man kolkas irgi svarbus ne kaip atminimas. O ish Jusu gerbiamojo sintaksiniu konstrukciju refleksiju susidaro vaizdas, kad apie gerbiama YZF jus bybi galvojat. Kazkoks kognytivinis disonansas man gaunas...

"Fanas"  wrote in message news:i9q517$p53$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu leisite, gerbiamasis, aš įvardinsiu, ką pasako... bybys tu uzefai, bybys :/