Tema: Re: offtopic biski
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-10-21 21:10:04
O jei rimtai, YZF'ai inesk aiskuma ziurovams. Daug metu skaitau shita grupsa ir del FX'o man daugmaz viskas aisku. Zinau daugmaz kokio lygio varzybose dalyvauja, girdejau ir daugmaz apie jo pasiekimus (didesni/mazesni  - kitas klausimas). Bandziau ir pats daryt tai ka daro FX ir galiu pagristai teigt - tai ka jis daro tikrai reikalauja dahujisce ziniu ir praktikos, ne vien tik knopkes maigyt. Kiek supratau yra ir krutesniu uz ji - zaidzianciu aukstesneje lygoje (kad ir Schummy), bet su jais kazkaip tokiu grieztu matavimosi pimapiukais nesigauna. O kazkaip apie tavo realia veikla nieko negirdet, labai jau uzslaptinta. WTF? Ar kazka praleidau?

"Velnias"  wrote in message news:i9puu9$h8v$1@trimpas.omnitel.net...

Klausyk tu ablome - nu paziuri jutubei kaip kazkas tarp masinu varo, kaip
kazkas kacergoj varo, pabarskini ant klavos ir ka? Niekas taves nei toje
kacergoje nemate, nei tarp masinu varancio. Kol kas didziausias loxelis cia
tu, nes be pabarskinimo ant klavos daugiau nieko ir neparodai, o loji kaip
minimum kacergos cempionas butum. Sekmes toliau ant klavos pirstus
drocinant.

"YZF"  wrote in message news:i9ptka$fo5$1@trimpas.omnitel.net...

>"FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>:DDD dydysis ablomu darytojas...

>cituoju: "o smelis tai cia huine yra, greicio nera. Kas cia per vaziavimas
>kai nera greicio. Kur tada baime? Varai kaip durnelis kol >nukrenti!!"

>komentuoju: man rodos tu per smely bent kiek greichiau vazhiuodamas y
>pampersus pridetum nekalbant jau apie sniega leda... ash taip ir
>smelio/ledo/sniego jos gali prisigaudyti n+1 karta daugiau mazhesniais
>SAUSA SHILTA LYGU ASFALTA DIDELIU >GREICHIU...

O kas tau albinai sake kad vaziavimas sausu oru ant asfalto vyksta tik
tiesiai ir laboratorinem salygom?

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nori pasakyti kad baimes dydis tiesiogiai nepriklauso nuo greicio?

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

40km/h ant smelio labai baisu, o 200km/h tarp masinu kur tarpas 0.5m tai jau
shilta ir rami vietele :DDDDDDD

Blet ABLOMAS TAU NA***UI!!!!!! :DDDDDDD