Tema: Re: Kritines mases boulingas uz aGcijine kaina
Autorius: arulis
Data: 2010-10-05 16:04:20
YZF wrote:

> bichas vaziavo ir nepastebejo priekyje masinos sustojusios, uzmyne ant
> stabdziu, ratai uzsiblokavo ir ishnese ji i kaire siek tiek. Na o ten
> banda mesgaliu per visa kelio ploti. Mesgaliams nepasiseke. Avarija kaip
> avarija.
bicas jei normalus ta banda per visa kelio ploti pamatytu is uz 100m ir
numestu greiti is anksto. ar smegeneles jam  nedirbo? juk nebutinai i banda
ileksi pats, bet is bandos gali i tave nusukti (netycia) ar pasibaide kokio
begancio suns, ar uzkliude viens kito rata. girtas buvo poliubomu. arba
nebent  nepakaltinamas - i psichuchke gydytis

http://www.delfi.lt/news/daily/crime/uz-kritines-mases-dalyviu-suzalojima---tik-bauda.d?id=37215497