Tema: Re: Vel BNV
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-07-04 21:22:44
"andrws" <andrws@gmail.com> wrote in message
news:i0qj7f$34b$1@trimpas.omnitel.net...
>o kaip jiems technikine praeiti sekasi?

Akąažinau?
Bet jei klausi manęs, tai aš taip mislyčiau, kad perki tačkę "rat'inimui" už
papigiaja, pereini TA, nusmėliasroviuoji, atvažinėji porą metelių ir meti
lauk.
Nors kai pamastai, tai aš kažkaip net neįsitikinęs, ar tikrai turėtų pramest
dėl rūdies? Juk kiaurinio prarūdijimo tai ner, tik židinys, kad ir koks
platus.
Ir be to visa tai galioja tik LT atveju. Kitos šalys kitas paniatkes turi.
Pažėk kokie monstriukai JAV gauna numerius ir gali legaliai važinėt gatvėm,
fantazija atšoka, vien kokį discovery pažiūrėjus

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt