Tema: Re: OAB gonkes mano akimis ir mano muiline
Autorius: FX
Data: 2010-07-02 14:07:40
Tu jei praleidineji tai visada ishvazhiuok ish idealios trajektorijos nes
ketvirtame posukyje vazhiavai per vidury trasos ir atsisukes pamatei mane,
tada nusprendei pasiduoti y trajektorija y paty apeksa kur jau tuo metu ash
buvau... O.5B irgi atsisukinejo tai vienu momentu galvojau kad ishleks ish
trasos zhiuri i mane pasuka nematydamas vaira ir per kerbus pasishokinedamas
varo :D

Jei butum neatsisukinejes ir vazhiaves savo trajektorijom kad ir kokios jos
butu incidentu tikimybe butu mazhesne tiesiog zhiurek y prieky ir mink gaza
y dugna :)

FX