Tema: Re: OAB 3600s gonkes
Autorius: Taiikii
Data: 2010-07-02 13:22:23
Nea visai trys nuskrifo. Auksciau rasiau, kaip gonke atrode is sono ziurint.
Is pradziu nuskrido trys, bet is likusiu Nr.19 pradejo vytis juos, bo po
restarto artai 5oje vietoje buvo, ir galiausiai pasivijo. Nr.17 FX'as
isstume ir tas susisuko prarasdamas apie puse rato, o, man rods, Nr.20
kazkaip bublanko laikui begant, nors is pradziu buvo taro lyderiu.