Tema: Re: mobiliaku taisykla Kaune
Autorius: Insane
Data: 2010-06-30 14:58:12
na kas link protingu kainu, tai man pas ji kiek kazkada teko daryti, tai ne
tokios jau ir protingos.. Na tik tiek, kad jis nauja softa turedavo, bet
sakyciau uz brangiai.. Na cia teko gal pries kokius 7 metus aiksu..  Kur kas
pigiau ir normaliai dare, senamiestyje, prie pat fontano, ten dar kazkokia
parduotuve bitininkams buvo..