Tema: Re: mergaiciu pasimatymas ;)
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2010-05-31 10:01:36
lb nenoriu plestis cia i diskusijas :) bet... as nematau nei
pasitenkinimo, nei logikos permoketi uz masina 100-200k vien tam, kad
buciau jai pirmas :D sorry sveikas protas pas mane dar veikia ir
kazkokiu keistu principu ar isitikinimu as neturiu. Tikrai gaila zmoniu
kuriems yra kazkoks kompleksas, jei masina pries tai turejo savininka.
gal cia kas masinas su mergom lygina, o man tai tik laikinas dziaugsmas,
kuri po keliu meteliu reiks keist. Kad ir kiek babkiu betureciau, ju
taip nemetyciau. todel gryztant prie tavo klausimo: atskymas tas pats -
norejau 65, bet nebuvo pirkt. pabandyk surast ir pamatysi. jau 63 keturi
krutiakai ieskojo, dievagojosi, kad per savaite parves.
todel gal tau ir keista, bet pinigai pas mane ant medziu neauga,
loterijos nelaimejau ir skaiciuoti moku.