Tema: Re: mergaiciu pasimatymas ;)
Autorius: Taiikii
Data: 2010-05-30 11:53:37
> Tai pramuse dealerio atsakymas i klausima "a kodel cia nera kilimeliu" ,
> "o vat cia del to kad norima buvo sutaupyti ant svorio" :)

Nu ir teisingas atsakymas buvo. Zinok, jei nueitum i Porsche salona ir
ieskotum kurio nors is RS modeliu, gautum irgi toki pati atsakyma (Porsche
net "zenkliukas" fakintas yra, o ne iprastas lygiai del tos pacios
priezasties). Del tos pacios priezasties ir garso izoliacijos tenai arba
isvis nera, arba labai mazai.
Cia as kaip UK klausiau, ar reikia ir komfortiskos auto, su kruva papildomos
irangos ir zaislu? Is pasisakymu poreikiai greiciauisiai tokie - i ka ir
orientuoti tie OOOO, BMW, Mercedes galingi modeliai, o F430 ne i tai
orientuotas. Taip, tada buvo kruva visokiu technologiju: tiek navigacijoj,
tiek kruizuose, klimose ir pan, bet F430 visos svarbiausios technologijos ne
ten - po dangciu, kebule, pakaboje, visu isgirtame E-diferenciale. Tiesiog
visiskai skirtingo segmento auto yra, kurias is esmes labai sunku lyginti.
O man tiesiog kilo klausimas, ar prie turimu komfortisku auto, nesinori
labiau sporstiskesnes, ir UK atskake, kad tiesiog labiau prie sirdies
galingi bet ir komfortiski auto.

P.S. O Lambo Gallardo nebuvo pasirinkimo sarase?