Tema: Re: Parduodu Ford Orion
Autorius: Ramunas
Data: 2010-05-26 12:36:16
Cia toks grynai studento mastymas. tai imk ir daryk, nes zmogus kuris iesko
masinos kad ir uz tuos 200 litunesiknis del rankinio padazymu ir pan uz tuos
200lt(tiksliau 158, nes ta 42) o kad tokiu lauzu detales lengvai parsiduoda
tai gali nebespankt. kebulas 50 lt jei nuveshi pats, pravodke jei jos ten
yra iki 70, R13 skardu 60 lt su gerom padangom, taip kad tuos 500 surinkt
reikes gerokai padirbet..