Tema: Re: Parduodu Ford Orion
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-05-26 09:24:45
Aš nedariau vidurkio, o pyliau pilną baką ir žiūrėjau, kiek nuvažiuosiu. Ir
ne vieną kartą taip skaičiavau. Vidurkis - 5,25. O popieriuose išvis buvo
parašyta 4,5 prie 90 km/h. Gal tamsta tik mieste žiūrėjai, o pas mane ir
autostrada buvo įskaičiuota. Vieną kartą važiavau iš vokiečių, užsipyliau
net ne visai pilną baką dar gal 10 km prieš Berlyną ir visą Lenkiją
pravažiavau, tik Lietuvoje vėl pyliau. Labai taupi mašinėlė papuolė.

"ukw" <fm@fm.fm> parašė naujienų news:hth8gn$5jj$1@trimpas.omnitel.net...