Tema: Re: na, su pergale !
Autorius: Kancler
Data: 2010-05-25 15:18:17
apie maryte ar parlamentine komisija ?:D
protingas zmogus esi teisininkas net berods kiek pastebejau, sudek taskus
paziurek visos serijos istorija, paziurek seip sezona ir jo tendencijas,
galiausai paziurek ne i pagrindinius tenerius bet kas isejo su jais. o seip
man dzin, turiu savo nuomone, kad finalas sugadintas tai faktas, kad lr gavo
biletuka, valio, kad perlipo per galvas, negrazu, bet vat kad neturejo kitos
pasirinkimo , cia jau kita kalba

man zalgiris labiau prie sirdies bet vistiek manau kad Letuva verta turet
dvi komandas, vien tik tam kad tutret stipresni krepsini Lietuvoj