Tema: Re: na, su pergale !
Autorius: Darko
Data: 2010-05-25 13:11:57
Aš už Sauliaus variantą :) Romanovas paskelbė visai Lietuvai apie pirkinėjimus, savo psichinius svaiščiojimus apie finalą Žalgirio svetainėje. O žalieji viskuo tiki, nes kitaip bus "nemyli Žalgirio". Labiausiai juokiausi iš Žaliųjų plakato "Spektaklio nežiūrėsim". Na nežinau, Rytas visą laiką ramiai sau ėjo link čempionų titulo klupsčiodamas, tik Žalgiris nuolat kūrė spektaklį apie kurį šneka dabar visas krepšinio pasaulis.