Tema: Re: LT ??? ???
Autorius: -RaMaS-
Data: 2010-05-24 14:53:37
Net ir viena.. Cia gi rasau _is principo_ .Buna kad i diena ne reikalo kelis kartus daugiau pravazineju ir ant nieko nepykstu :))))
O del baudos - nenubaustu. Vairuotojo veikos numerio broke nera, numeris neuzmaskuotas, neuzdengtas ir visaip kitaip nepasleptas (del ko rekia KET).. Tiesiog brokuotas...

Anyway, blogis yra su sitais nr vazinet.. Reikia keisti. Sutinku. Bet nekeisiu dar, bo uzflamasteriavo :)

-RaMaS-
Kaunas
Baras Legacy '04 3.0
A6Q Avant '96 2.8 30V