Tema: Re: Kaimynai, mentai ir ale nenaudojamas auto...
Autorius: zhaltas
Data: 2010-05-14 00:17:38
bled kad pas paty i kiema ner per kur ivaziuot o tu dar loji cia..? :D
padaryt nieko nepadarys bet realiai uzpisa net mane nes i vaziuot i belekuri daugiabucio kiema net ir darbo metu reik but slalomo meistru...
ir dauguma stovinciu VIPu matosi kad stovi jau senokai... sulauke vietos prisivare arciau virtuves lango, kad jei vogs - girdetu... :DDDDD