Tema: Re: Kaimynai, mentai ir ale nenaudojamas auto...
Autorius: SKA
Data: 2010-05-13 22:11:32
uzsipiskit grabais, jei gelda neapsimyzus - ekologijos netersia, o jei ner
kitos vietos kur palikt apart savo kiemo, ph, kad ir turi 6 masinas, so wtf?
ner niekur parasyta ir nereglamentuota kiek turi vazinet ir kiek gali
laikyt, so gali drasiai "autoriau" gali siust nh visus. tegul policija
pamojuoja kokius pazeidimus darai.