Tema: Re: A4/b5 info sviesos
Autorius: vvvirgis
Data: 2014-07-28 09:31:02
Ar tikrai kaladeles BUVO be davikliu, ar tik naujos kaladeles sudetos be
davikliu? Tada ziurek laidus apie ratus, turi but uztrumpinti

--
"DK" <kam.reikia@tas.zino> parapk naujienx
pranepime:lr4otf$vd5$1@trimpas.omnitel.net...
> Tkrinau, ne.
> Piaip pitas pudas iplindo praeit` rudena - pasikeihiau visus diskus su
> kaladklkm (pitas buvau nusipirkfs net davikliais), nusileid~iu auto nuo
> keltuvo, ir vualia, matau pit` prikol`. Pasikkliau dar kart` mapin`,
> pertikrinau ar tikrai nkra daviklix dar kart`. Nuleidau ~emyn ir nebeliko
> pito pranepimo, o nuo pio pavasario karts nuo karto vis atsirasdavo karts
> nuo karto, dabar dega nuolatos.

---
Это сообщение свободно от вирусов и вредоносного ПО благодаря защите от вирусов avast!