Tema: Re: A4/b5 info sviesos
Autorius: DK
Data: 2014-07-28 09:00:15
Tkrinau, ne.
Šiaip šitas šudas išlindo praeitą rudenį - pasikeičiau visus diskus su
kaladėlėm (šitas buvau nusipirkęs net davikliais), nusileidžiu auto nuo
keltuvo, ir vualia, matau šitą prikolą. Pasikėliau dar kartą mašiną,
pertikrinau ar tikrai nėra daviklių dar kartą. Nuleidau žemyn ir
nebeliko šito pranešimo, o nuo šio pavasario karts nuo karto vis
atsirasdavo karts nuo karto, dabar dega nuolatos.