Tema: Re: duslintuvo remontas -darymas-pritaikymas
Autorius: 3brolis
Data: 2010-02-10 20:23:18
na ten pries 6 metus neperspeje  uz nisan suny 82  galinio bakelio pakeitima
nuplese 280 lt !!! cia tu dar pinigu !! kai audelkai 70 lt kainuodavo
estiski ar kokie ten ..  o tai buvo puse algos ... tai nuo to laiko nebuvau
daugiau( daba mano paskaiciavimais gresia vel puse algos) ..  bet uzvaziuot
reikes .. pasirodysiu :)  dekui ..