Tema: Re: duslintuvo remontas -darymas-pritaikymas
Autorius: 3brolis
Data: 2010-02-10 20:03:26
duslitoi?  cia tie patys  krantinei??   ps man reiktu pilnai viska keist nuo
kataklizmo  jei gerai daryt, bet seip noriu prasisukt , kad nedetu 1 bakelio
nx jis ten o tik  pritaikyt  galini bakeli ( nes  orginalas susideda is
dvieju vienas vienoje puseje kitas kitoje ) ir vamzdi nuo rezonatoriaus ..
bet  reikia daryt 1 vamzd,i ko labai nemegsta daug kas..

"ukw" <ukw@fm.am> parašė naujienų news:hkuom4$apq$1@trimpas.omnitel.net...