Tema: Re: bet truputi i tema - KUR ILGAJI VALENTINO SAVAITGALI?
Autorius: linuji
Data: 2010-02-08 16:51:20
na, jei buciau vilnietis.. tai vienas pirmuju variantu butu keliaut i tuos
germaniskus lietuvos krastus - pvz. kur prie ventes, silutes, rusnes. ar i
palanga, nida.. ar i klaipeda.
manau, kad shauniai kokiam viesbutuke galima savaitgali praleist. bet
kadangi esu klaipedietis ir aplinkiniai krastai labai daznai aplankomi, tai
noretus truputi pakeist aplinka. bet i vilniu tai nesinori :)

nebent dar kokie trakai - pvz trasalis. gal kas turi atsiliepimu apie ta
vieta?