Tema: Re: bet truputi i tema - KUR ILGAJI VALENTINO SAVAITGALI?
Autorius: HDi
Data: 2010-02-08 16:39:22
tik nereikia cia ereziju tautieti. ko tada visokie DE RU pas mus vaziuoja ir
myza i baltija jei jau cia toooks gaidys? nesigirk cia mates nemates. skerso
nedeliok pakirs. ne visiems vienodai sviecia. o siaip visada visur atrodo
wooow kaip faina kaip ce afiget kai naujoj vietoj buni ir dar jei uzsieny..