Tema: Re: Del pakaitinio automobilio
Autorius: Gimp
Data: 2010-02-03 08:46:05
Kaladeles galines sudilo per 26 Kkm - bet pries tai girdejosi cypimas, o po
to - metalas i metala. Uzdetos "kashijama" is Tekstaros uz 100 lt vs 260,
disku keisti nereikejo (biski pasidroze, bet px);

Rankinis - OK (isgaudytas bug'as, nes pries metus pirktam Civic kolegai tai
tvarke garantinis), pakaba irgi  "spol".

Buvo problemu su AMT deze (klaida mesdavo, net pastrige buvo), bet panasu,
kad po paskutinio softo prasiuvimo reikalai susitvarke (deze visgi kaip
buvop tupa taip ir liko).

Gimp