Tema: Re: Del pakaitinio automobilio
Autorius: anonimaitis
Data: 2010-02-02 15:55:05
Po 1.5metu 30t km.:
sudilo galines kalades ir supjove galinius diskus - jokio garso nebuvo -
garantinis sutvarke, po 1.5 metu tiketina vel bus tas pats.
Po 2 metu 40t. km:
Pagal garantija pakeista: galiniai amortizatoriai, pr. amortizatoriu
absorberiai, kazkokia trauke (dar kazkas, tiksliai nepamenu) Po dvieju metu
tiketina vel bus tas pats.

Pagal garantija taisyti bug'ai: rankinis, sankabos pedalas, keisti
priesrukiniai (rasojo), bagazines amortizatoriai

P.S. Galvojau kieta kaip taburete, tai gal nors pakaba laikys, bet nepanasu.

"kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message
>- kuro bako dangtelis
> - rankinis stabdis
> - kažkokia ten figienė pakaboj
> - labai retais atvejais vairo kolonėlė
>
> čia man galvoje susidėliojęs sąrašas iš šitam modeliui dažniausiai
> pasitaikančių garantinių remontų
> bent mano kewlišku supratimu, tai palyginus visiškas mizeris
>
> --
> '(oo)'
>

> "anonimaitis" <neturiu@as.mailo> parašė naujienų
> pranešime:hk97ke$njh$1@trimpas.omnitel.net...

>>> nereikės (atostogos, komandiruotė ar pan.) ir būtent tam laikui