Tema: Re: klausimas ne mano aš tik užrašiau :)
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-02-02 21:45:32
kita savaite tureciau pasiimt hibrida nauja kokiu 3-4 dienu
testdraivui, galesiu pasakyt. 6-iais netikiu, bet nehibridas 350 naujas
nuresetinus prie muravos ir apsukus rata jonavos prospektu iki
lituanikos, pasimalus po klebarus, ir autostrada grizus perdaug
negailint rode average 11,2, kas nustebino. tai manau hibridui po 10
palyst kaune yra labai realu