Tema: Re: klausimas ne mano a tik uraiau :)
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2010-02-02 20:05:01
visu pirma jis pristatomas kaip reminis , bet su parketniko komfortu. a vat ir nihuja, koks L100 yra labiau parketnikas nei jis.
visu antra - salone taip ir nepaliko traktoro kabinos jausmas. buna masinos, kad pripranti prie nevisai standartines ergonomikos ir netgi pradedi joje jausti kazkoki tai isskirtinuma ir idomuma, cia sis bajeris nerpaejo.
visa kita - zajebis siap, ypac tokiom oro salygom ir nevisai mieste (nors sniego tada dar tiek nebuvo, bet kaip tik reikejo nulekt i uzmiesti).
bendrai - nesakau, kad sudas, bet mano poreikiams ir supratimui apie tai, koks turi but parketnikas netiko visai.