Tema: Re: vel golf IV TDI: uzsalusi saliura.
Autorius: magnus_dux
Data: 2010-01-28 23:38:14
Nu del saliaros nepritariu pats toki varikli tik audi kuriu per visus
salcius ir pilamasi tik statoile. Ir jokiu problemu. O leidzia ten tarpine
po tepalo radijatoriumi. OOOO centre kai atejau pirktis tarpines prie bloko
nuo filtro tai ishkart siule ta kur po radijatorium nes sake kad pas daug ka
po salciu ishleke. O ir draugas kuris keicia dabar ta tarpine ir tepala
pasake kad I si varikli nerekomenduojama piltis pusiau sintetinio tepalo o
tik sintetini.