Tema: Re: vel golf IV TDI: uzsalusi saliura.
Autorius: [mikro]
Data: 2010-01-28 18:46:26
nu as visai nejuokauju, tuscios slangos:)
tai kaip jos galejo patapt tuscios, ?
o tepalas bego pasirodo is kazkokio kvadratinio daikto po filtru, ale
alsuoklis ten gal?
kitas dalykas, dabar jau slangos pilnos, bet nichuja jis net negriebia.
lauksiu kaimyno kad ant sniuro pasitampyt, bo tai gaila akumo ir starterio.