Tema: Re: apie kainas
Autorius: Ziogas
Data: 2010-01-30 19:39:26
> visgi pripazink, kad 40% navaras simto litu ribose skiriasi nuo tokio
> paties procentinio navaro tukstancio litu ribose.

Tai be abejo skiriasi, as tai pilnai suprantu, nes pats sitoje srityje
dirbu.
O siaip tai supratau savo klaida, tie mano parasyti 40% labai rezia aki,
nors konkreciais pinigais tai nera daug, 40Lt -20Lttransportas=20Lt gryno
pelno.

> o siaip tai, uzhknisa kai klientai pirshtais bado,

Uzknisa, tuo labiau, net nesuprasdami, kad detaliu kokybe dar ir skiriasi.
Dauguma net neisisvaizduoja, kad detale gali buti geresnes ir blogesnes
kokybes. Ju supratimu, bet kokia detale yra tolygi originalui.