Tema: Re: Akumas ble
Autorius: pjezo
Data: 2010-01-27 10:41:21
man tai keista kad dave garantija nepatikrine masinos.
nes kiek teko susidurti tai net tam garantijos talone buna vieta surasyti automobilio duomenis ir vieta irasyti koks krovimas (V) buvo....
beja, kai pirkau Oberon"a suteike garantija dviem metams su salyga kad po metu atvaziuoji ir patikrina krovima (bei randa kad Ok)....