Tema: Re: Siandienos vaizdzialis
Autorius: markatas
Data: 2010-01-27 09:10:45
I pakalne as ejau ~90 jis "isibeginejo" priekyje manes nes tolo. Na
primeciau standartinis furistu bajeris pries kalna gerai isibegeti ir per
visa tilta nenumetineti greicio, bet kai kalno virsuje pamaciau ta vaizda
tai  likusi kelia iki Siaures prospekto parvaziavau giliai susimastes ar ne
gliukai nuo darbo ir ar tikrai kava geriau

markatas