Tema: Re: ar moteris visada taip isdurineja?
Autorius: LinasM
Data: 2010-01-26 20:42:52
Minejo kad tepalai pusiau sintetiniai, beto bandyta ant dvieju automobiliu,
abu su 1.8l benzininiai II ir III golf'ai. Kaip ir sakiau, akumuliatorius
atnestas is kambario veda be problemu. Beje akumas su akute, kuri indikuoja
kad akumuliatorius pakrautas. Ir tai, dar sake kad cia joms padare nuolaida,
siaip jis pas juos 270Lt kainuoja. Todel mano pykcio esme ne tame kad akumas
netikes musu krastams, o esme kainoje. Tipo norit pasakyt tas kinietiskas
PoVVer 55Ah tiek vertas? As manau jo kaina neturetu but daugiau 120Lt.