Tema: Re: Dyzelis ir parafinas
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-01-26 10:55:27
Geras patarimas. O as pries 14 metu pamenu buvo panasi ziema, tai turejau
124 autobusiuka, tai kasnakt nesiausi namo akuma, ir galona saliarkos kuri
dedavau nakciai ant radiatoriaus. Ankstu ryta labai greitai akuma dedavau i
vieta saliarka jungdavau prie siurblio, uzpumpuodavau  ir kurdavau,
varikliui isilus ji gesindavau ir jungdavau is bako, taip pamenu vargau gera
menesi, bet tai buvo simtaprocentinis uzvedimas. Dabar kai masina nakvoja
garaze tokius nuotykius malonu prisiminti.