Tema: Re: Dyzelis ir parafinas
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-01-26 09:37:45
Kai pastaraji karta man taip buvo gal kokiais gludziais 2000, tai padejo
gabalas nicromo vielos, kuris per stebukla metesi irankiu dezej, apvyniojau
kuro filtra skuduru, paskui nicromo viela ir vel skuduru, pajungiau nicroma
ant akumo ir vualia ;-))
turejau nebeuzsalanti filtra. aisku paskui visa tai atjungiau ir nuvyniojau,
tik va nichromo viela ivilkau i batu raisteli prijungiau krokodilus ir
pasidejau bagazinej, kaip ekstremalios situacijos pagalbos priemone. Gaila
bet daugiau nebeteko panaudot.