Tema: Re: Apie policija
Autorius: tomassaki
Data: 2010-01-25 23:12:39
Yra tikimybe, kad palei, bet...  Mano atveju buvau sustabdytas del greicio
vieno is miestu rajone. Istorija gavosi ilga, bet reziume tokia. Labai
norejo i kisene, spaude, bet niekaip nepradejo pildyti protokolo. Pasirodo
pareigunai oficialiai buvo kitoje zonoje negu pagal plana. Tiesiog atvaziavo
i gera vieta, kur geras kibimas ir zvejojo. Jie tiesiog negalejo pildyti
protokolo, nes paaisketu ju buvimo vieta.