Tema: Re: Apie policija
Autorius: Sauliusv
Data: 2010-01-25 22:52:42
Sukau ish Lasives pr i Justinishkiu. Rodykle sukti mirksejo. Stovejo ant
ivaziavimo i kiemus uz kiosku. Mate kaip mirski shviesoforas sukantiems ish
Justinishkiu i Laisves. Motyvavo, kad rodo i abi puses vienodai.

~30 min smegenis pudrino apie 300 lt uz vaziavima per raudona.
Sugebejau itikinti, kad staigiai stabdydamas buciau sustojes ant pesciuju
perejos, o tai yra blogis.

Nubaude su protokolu uz tai kad dirzo nebuvau prisiseges. Tikrai nebuvau
prisiseges :-(
Su shiuo pazeidimu sutikau ir gailejausi.

Bet tai buvo senai - priesh 5 metus kokius.

Sauliusv