Tema: Re: Langu skystis
Autorius: Fla
Data: 2010-01-24 21:32:16
Supaprastinkim - paima koks auto zurnalas 10 skirtingu masinu modeliu,
ir daro testus - isibegejimas, kuro sunaudojimas, stabdymo kelias,
vairuotojo vietos patogumas ir t.t. Na shabloninis tokiu zhurnalu
straipsnis su bandymais.

Jie irgi negali spausdint tokiu savo namudiniu testu rezultatu?
Nepadarydami is to ax**jenno mokslo ir biurokratijos? :)

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"