Tema: Re: Langu skystis
Autorius: Fla
Data: 2010-01-24 12:02:18
Ple! Jau galvojau pasiimt Pepsi, Cola, Fanta ir Buratina su Tarchunu, bei per
durnadezhe (t.y. tv) paragaves paskelbti savo tyrimo rezultatus - kuris skanus,
o kuris shudas. Gerai kad to nepadariau, po teismus uztampe butu :(

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"