Tema: Re: Atsargiai paskui furas - nuo ju krenta
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-20 19:18:19

"Rusla" <rusla@takas.lt> parašė naujienų
news:hj6jru$j3r$1@trimpas.omnitel.net...

> "Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
>
> Pasakom, kad fura aplenks lengvaja masina ir ta nesugebes jos prisivyti.
> Taip tau aiskiau?

Tau niekas nesake, kad fura aplenks olengvaja, o buvo sakyta, kad ne
kiekvienas sugebes aplenkti ne kurias furas kelyje, kai jos vaziuoja be
greicio ribotuvo.

> Jei ka - tai nuolat vazineju vilnius - klaipeda ir kitais marsrutais
> lietuvoje. Ir tai, ka tu bandai cia pasakyti - yra gryna nesamone. O jei
> netiki - gali pas logistus paklausti, ju cia ne vienas yra

Nxj man tie teoretikai logistai,kurie 99% atveju nera ilipe I puspriekabe ir
tik teoriskai zino kas ten kaip yra, jeigu as pats esu grynas vezejas .

> Ble ble... Kiek tau metu, jei ne paslaptis?

Virs 40.