Tema: Re: OFF biskiuka: Ukraina
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-01-17 12:40:27
tai vat, koks tikslas vaziuoti para, kai galima vaziuoti 10 valandu?

siaip tai rekordas vilnius - kijevas mano berods ar tai 7:15 ar tai
6:45 buvo, nebeatsimenu. tiesa, salygos idealios - rudens pradzia,
7dieni 5 ryto isvaziavau is vilniaus, tusti keliai, praktiskai
"kiauros" sienos ir supra. ech, nostalgija :)