Tema: Re: OFF biskiuka: Ukraina
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-01-17 12:23:18
mano zinios apie vaziavima penkiu meto senumo, nors nemanau, kad kas keitesi.

per lenkija - nafik. pasidaryk viza turistine tranzitine ir varyk per
baltarusija. arciau, keliai geresni. muitine - atrakcija :)

moteliu ten prie to kijevo nera. paciam mieste jei nori pigiai apsistot
tai nuomotis buta "paromis" manau geriausia.