Tema: Re: masinos transportavimas VLN > KNS
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2010-01-13 15:43:21
o daba paskaiciuok:
tralas sues saliarkos taip 15l/100 km :) kiek UZDIRBSI?

"servisas" <mes@esame.cia> wrote in message 
news:hikijk$84q$1@trimpas.omnitel.net...
> 200 lt, su salyga, kad atgal grizciau tuscias:) Jei ir parvezt dar 
> reiketu- kokius 300 lt.
> ps. pervezimais neuzsiimineju, as tik isivaizduoju save ano vadylos 
> kailyje :)
>
> "Yvl" <chiornyj @ bumer.lt> wrote in message 
> news:hikhsg$6nv$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai vis tik - kiek paimtum uz masinos nuvezima is vns y kns ?
>>
>> "servisas" <mes@esame.cia> wrote in message 
>> news:hikhgi$62i$1@trimpas.omnitel.net...
>>> As tik norejau pasakyt, kad poziuris, kuri kazkas minejo "vistiek 
>>> vaziuos atgal", mazdaug koks jam skirtumas, vezt tave ar tusciam vaziuot 
>>> yra neteisingas, nes jei pasikrauni vezt atgal kuro ris daugiau kaip 
>>> benoretum.
>>>
>>> "Yvl" <chiornyj @ bumer.lt> wrote in message 
>>> news:hikh6l$5h5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kalba eina, kokia shventa dvasia varomas tas tralas tuscias grys atgal 
>>>> :)
>>>>
>>>> "servisas" <mes@esame.cia> wrote in message 
>>>> news:hikh2j$59t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> nu kad ir 5 litrai, bet uz dyka jos niekas neipils, todel naivu butu 
>>>>> tiketis, kad atgal ves uz dyka.
>>>>> Juo labiau, pagalvojus, nafig zmogui gali reiket graba nutempt ten ir 
>>>>> atgal? Arba nutempei ir palikai, arba nutempei ir suremontuotas pats 
>>>>> parvaziavo. Todel as (jei buciau tralistas;)) visada sakyciau tik 
>>>>> kaina i viena puse.
>>>>>
>>>>> "Gamyklinis Radijas su kaseciu grotuvu" <ww@vrm.lt> wrote in message 
>>>>> news:hikgs0$4t4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> "servisas" <mes@esame.cia> wrote in message 
>>>>>> news:hikgi5$4b4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Bet tai gal yra skirtumas kur tusciam tralui ta 100km grizt namo ir 
>>>>>>> kur uzsimetus 1500 kg+atsakomybe.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> koks skirtumas? 5 litrai saliarkos?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>