Tema: Re: masinos transportavimas VLN > KNS
Autorius: zhaltas
Data: 2010-01-13 14:54:46
tokie kur vaziuoja kns-vln uz 200lt , tai patys vairuoja, saliarka rusiska po 2lt, nuosavas transportas ir nieko neskaiciuoja.
nes matematika paprasta, gausis kilometru kokia ~220 X 15l/100km po 3,2lt jau = 105lt, keliu mokestis 20lt , vairuotojas uz diena min 70lt, + amortizacija, mokesciai ir gerai butu dar kazka uzdirbt idant dykai nevazinet...
Tai jau paliubomu minusas, bet jei pats uz barankos sedi, niekam nieko nemoki, saliarka po 2lt ir tenkina toks uzdarbis tai ir vaziuoja buterbrodu isidejes, vietom dar pataupo. Aisku geriau negu isvis nevaziuot.. gal....
Iskreipia rinka ir eda gyvenima zmonem kurie bent jau stengiasi legaliai dirbt ir tiek.